Tuesday, August 24, 2010

Berbuka di Sumai Suite Hotel

Salam 14 Ramadhan..

Eh, dah 14 ramadhan? sekejap je kan. Rasa baru lagi sambut 1st Ramadhan. Tulah zaman sekarang ni orang kata sebulan tu macam seminggu jek..hahaha Setahun plak macam sebulan..betul ke..? ;)
Kemaren ni Bhg Kerajaan Tempatan SUK anjurkan majlis berbuka puasa di Sumai Suite Hotel. Dan saya follow je pakcik botak.. hehehe

Cakap tulis banyak2 tak guna, kita layan gambar ye ;)

 model wajib. motip buat gitu :P


kak wan semangat cite psl hang tuah fail spm..kahkahkah


the newlywed, najwa dan farizul. bakal menjadi mommy n daddy

lauk berbuka nye ada macam macam. ada gulai kawah, ikan bakar, murtabak, roti canai, kuih muih..


ada  ikan singgang, sayur mayur dan bnyk lagi lah..saya malas nak round habis..


cuba teka mana satu saya punya? hehehe

 geng2 kontrol macho..hahaha jgn marah..

Bagi saya makanan di sini macam macam jenis. u name it, u got it. ces ckp org puteh plak. betul tak tipu, banyak gile. saya cuma ambik nasi goreng skit dgn lauk ayam 2 potong, buah dan 2 keping kek butter nipis. pastu air cendol dgn yee mee ratna skit. sebab makanan bnyk sangat so tak tau dah nak makan apa. Nanti banyak makan ngantuk plak nk terawikh.

Oh, itu je laporan berbuka puasa utk hari yg ke 13. kita jumpa lagi di lain waktu. babai...

MySpace

No comments:

Post a Comment