Friday, July 23, 2010

Lan Banana & Baulu Kak Sal

Assalamualaikum...

Kali ni saya nak bagitau ada satu tempat yang kalau saya lalu jalan tu je mesti berhenti nak beli air..Sebenarnya gerai jual goreng pisang. ia terletak di Simpang Tokku jalan menghala ke wakaf beruas. lepas simpang sikit je terus jumpa gerai tu.

Nama gerai ni Lan Banana..hahaha unik betul. Saya dah ketagih air jagung dia. sedap giler wehh..

kedai ni di buka dr 10 pagi- 6 ptg. ada mcm2 yang di jual di sini. ada goreng pisang, keropok goreng, jemput pisang, jemput bawang, mi goreng, nasi goreng, kuih karipap 4 segi, ABC, air jagung. fuhh banyak tu. tp favourite saya air jagung dgn jemput pisang. sedaaap.

 ni rupanya air jagung yg buatkan saya ketagih. dia letak jagung dlm tin, pastu air batu parut. campur dgn air nisan dan last skali susu cair. perrghh mmg meletup la..rasa dia ala2 cendol tp ada jagung.


pakcik imam botak kata sedaaappp.

Pas beli air jagung, mak nak beli baulu  pulak. berhadapan dgn Lan Banana ada gerai Baulu Kak Sal. Sedap baulu dia, cute je.

emak sebagai model ;-P


tgk, abbynofanaskova jadi model hahaha

 
gebu gebas baulu dia. sedap. sila la beli :-) tolong promote.

3 comments:

  1. rindunye kat dua kedai ni. dekat je nge rumoh :)

    ReplyDelete
  2. huhuuhu mmg sedap..kalu dekat dgn rmh lagi senang nak beli..haha

    ReplyDelete
  3. uwa... lama dok gi kedai lan banana... jeput2 dia po best... hehe...

    duk mana sebenarnya? sy duk kt bukit payong je sbb my mak mengajar kt smk pdg midin :)

    ReplyDelete