Friday, July 2, 2010

Jalan2 di Mesra Mall

Assalamualaikum...

Lama giler x update..nak kata sibuk x sibuk mana tp sbb tukang ambik gambar banyak kena kursus dan saya pulak xde sokongan dr tukang ambik gambar maka terabai la sekajap..

Oleh krn dh lama x balik dungun maka khamis minggu lepas kitorang chow ke dungun..ahad kan MB dh isytihar cuti sempena kemenangan Trg dlm Sukma kan so 3 hari la cuti minggu ni..best2..

So ari sabtu tu kitorang plan nak ke Mesra Mall kat kemasik nun, saje lah lgpun ingt nk p cari handbag baru, hahaha yg lama ni dh nk menggelupas dh..mintak simpati pakcik botak ajak g mesra mall..hahaha

smpai je mesra mall xde plak yg berkenan. carlo rino situ x bnyk stok la..yg offer pun ala2 mak datin je..dh x jmpa kitorang lepak kat popular book store le, mana tau blh rembat sebijik dua novel..hahaha

terbeli dynamo..hahaha murah giler..biasa 4.7kg +-rm27 tp cni dia offer rm17++ je, apa lg beli terus..hahaha

sblm tu lepak cni..dgn menggunakan kepakaran yg hebat saya telah berjaya memujuk pakcik botak utk sponsor sebijik novel yg telah lama diidamkan..hahaha

ok sbb dia suka tgk bola maka kita ambik la gmbar dia ni ye..kata model blog ni kan..hahaha

oh, saya baru tau sbnrnya yg bola utk piala dunia ni ada nama - JABULANI hahaha siannye haku..

teng teng teng.....dpt la akhirnya memiliki novel ni..siannye aku, org lain dh abis Eclipse dah aku baru nk baca new moon..hahaha xpe, sbb sy tgk movie ni x best sgt so saya rasa novel adalah lg best dr movie..pas ni blh beli smbungan dia plak..hehehe suka kumpul novel yg sambung2 ni..

Banyak juga outlet2 dlm ni, antaranya
 
reject shop

pasaraya TMC..ni kira adik beradik Giant le..abaikan pakcik dgn troli tu ye..

kedai donut yg bisa membuatkan tahap kolestrolku naik..huhuhu

kalu nk beli pencuci muka ke, ubat2 ke, syampu ke apa2 lagi la, pegi la guardian..antara tempat favourite saya utk cuci mata..hehehe

pizza hut pun ado..

burger kinggg pun ada..hahaha saya xpnh makan pun burger king ni..mana sedap dgn mcd ek..?

tmpat paling lama lepak kalu g mesra mall dan tmpat ini bisa mengosongkan dompet pakcik botak dan juga dompet ku..hahaha

Sudahnye, plan asal nk cari handbag ntah ke mana2..hahaha xpe..saya dah aim satu handbag dlm satu blog..hehehe best2..

~Oh, panggung wayang pun ada sini tau..huhu xyah la p kuantan pas ni..hahaha

No comments:

Post a Comment