Saturday, May 1, 2010

Ekspo Industri Desa (part 2)

Assalamualaikum..

Kita sambung citer psl EID 2010 ye..oh ye..hari ni saya x bertugas..turn saya pd hari khamis dan jumaat siang shj..

ini booth kami..jual jagung cup dgn jus melon..laku le jugak..

ini booth yg jual brg2 rotan..saya beli kerusi malas yg ngok ngek ngok ngek tu..nk letak kat rmh baru nt..

koperasi tani lembah bidong..produk rosselle..masa kecik2 dlu kitorang panggil buah ribena..ada peraduan kira bilangan tin..

ini jiran sebelah kami, booth akademi kecantikan noury..sape nk mekap dtg cni rm 10 saje.. :-)

pakcik dtg dr penang jual keropok lekor bulat2..sedap ooo..

ini booth jual kuih muih..ada tat telur kecik bsr dan cream puff..

oh booth ni saya suka, sbb jual jeruk..hehehehe

booth ni psl penjagaan kesihatan mata..

booth ni jual produk dr nira nipah..ayah sy suka sgt dgn air nira..

Banyak lg booth yg ada tp saya sempat ambik bbrp shj..Ekspo ini bermula dari 29 April yg lalu sehingga 2 Mei 2010 iaitu esok last day..jom le ramai2 mari ke expo ni!





No comments:

Post a Comment