Thursday, April 29, 2010

Mat Cafe

Assalamualaikum...

Saya dan kwn2 ofis slalu menghadapi masalah utk mkn tengahari..xtau dh nk mkn kat mana..kedai2 mkn area opis tu semua dh pegi..

Baru2 ni ada 1 kedai baru buka..x silap saya kedai ni dia pindah tmpat..ari tu kalu x silap dia duk area2 watson gtulah..lupa plak..skrg ni dia buka kat sebelah maxis centre jln batas baru (bekas public bank)..nama kedai ni mat cafe..jom kita makan!

ramai yg dtg kedai ni..time lunch slalu penuh..

ini menu charkueteow..sory gambar blur psl habis fokus dh..ada udang 3 ekor, udang 4 ekor, udang 5 ekor..hahaha

sebelah meja saya ada aquarium bsr lg..

sy order air ni..lbh krg rasa msm root beer float a&w..sedaaap!

dan mkn nasi ayam goreng bertepung..alhamdulillah, sgt mengenyangkan..

mat cafe punnya speciality kalu x silap saya ialah ayam goreng yg mcm ayam goreng kfc..sedap jg, rs hampir sebijik mcm kfc pnya hot n spicy..bnyk lgi menu2 lain mcm mi udang, mi bandung, nasi goreng ayam dan bnyk lg lah..

bagi saya kedai ni mmg dpt sambutan..kalu g masa lunch hour org penuh kedai, kalu ptg skit mgkin dh kurang..kedai ni terletak bersebelahan maxis centre (yg baru buka tu) di jln batas baru..xde signboard lg kat depan..tp senang je nk cari..

Selamat menjamu selera!

No comments:

Post a Comment